Predmet poziva za dostavu ponuda je nabavka opreme u sklopu realizacije projekta Evropske Unije (Erasmus + „Sustainable University – Enterprise Cooperation for Improving Graduate Employability“) prema obrascu za cijenu ponuda i tehničkoj specifikaciji objavljenoj na stranici univerziteta : www.ibu.edu.ba
1. Ugovorni organ : Internacionalni Burch univerzitet
Adresa : Francuske revolucije bb
Telefon:033/944-400
Faks: 033/944-500
Web adresa: www.ibu.edu.ba
2. Nabavka opreme u LOT- ovima kako slijedi :
LOT 1 : NABAVKA INFORMACIONE I KOMUNIKACIJSKE OPREME
LOT 2 : NABAVKA SOFTVERA
Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:
LOT 1 : NABAVKA INFORMACIONE I KOMUNIKACIJSKE OPREME
1. Smart TV LED – količina 2
2. Video konferencijsko rješenje – količina 1
3. Konferencijski mikrofon – količina 1
4. Google chromeCast 3. Generacije – količina 8
5. Desktop računar sa monitorom – količina 13
LOT 2 : NABAVKA SOFTVERA
1. Softver ( Business Simulation Software, minimalan broj licenci godiišnje 50, minimalno trajanje korištenja 2 godine ) – garancija i podrška 2 godine
3. Način dostavljanja ponude: Putem pošte na adresu : INTERNACIONALNI BURČ UNIVERZITET, Francuske revolucije bb, 71210 Ilidža, sa naznakom projekta Erasmus + „Sustainable University – Enterprise Cooperation for Improving Graduate Employability“ pod brojem: 618975-EPP-1-2020-1-BA-EPPKA2-CBHE-JP
Ponuđači mogu dostaviti ponudu za jedan lot ili oba lota. Za svaki lot se podnosi posebna ponuda. U ponudi unutar lota moraju biti ponuđene sve stavke na način kako je definisano obrascem za cijenu ponude i tehničklim specifikacijama (Obrazac za cijenu ponude sa tehničkim specifikacija dostupan na www.ibu.edu.ba).
4. Ponuda treba da sadrži:
4. Krajnji rok za dostavljanje zatvorenih ponuda (sa naznakom „NE OTVARATI“), uz naziv projekta „Sustainable University – Enterprise Cooperation for Improving Graduate Employability“ pod brojem: 618975-EPP-1-2020-1-BA-EPPKA2-CBHE-JP, na adresu navedenu u paragrafu 2 je: 7 dana od dana objavljivanja poziva (28.9.2021)
Ponude dostavljene kasnije neće se uzimati u razmatranje.
5. Evaluacija i dodjela ugovora: Ugovor će se dodijeliti ekonomski najpovoljnijem ponuđaču pod uslovom da je ispunio zahtijevane tehničke specifikacije iz ovog poziva, dostavio traženu dokumentaciju. Ponude će biti evaluirane prema sljedećim kriterijima:
– Tehnička specifikacija (TC) 50 bodova
– Cijena ponude ( CP) 20 bodova
– Rok isporuke (RI) 15 bodova
– Garancijski rok na opremu (GI) 15 bodova
6. Plaćanje opreme će biti izvršeno na račun firme sa kojom je potpisan ugovor, 50 % avansno po potpisivanju ugovora, a 50 % nakon što se utvrdi da je sva oprema ispravno isporučena i instalirana. Rok za isporuku za LOT 1 i za LOT 2 je 45 dana od dana potpisivanja ugovora.
7. Ponuđač za isporuku robe i usluga zahtjevane ovim tenderom mora biti registrovan za navedene vrste djelatnosti što dokazuje podnošenjem rješenja o registraciji (može i kopija).
Za dodatne informacije možete se obratiti na :
Zerina Novalić
Tel.: 033/944-403
Email: [email protected]
Ajdin Mekić
Tel.: 033/944-443
Email: [email protected]
Doc.dr. Nataša Tandir
Tel.: 033/944-422
Email: [email protected]