Predmet poziva za dostavu ponuda je nabavka opreme u sklopu realizacije projekta Evropske Unije (Erasmus + „Transforming Architectural and Civil Engineering Education towards a Sustainable Model“) prema obrascu za cijenu ponuda i tehničkoj specifikaciji objavljenoj na stranici univerziteta : www.ibu.edu.ba
1. Ugovorni organ : Internacionalni Burch univerzitet
Adresa : Francuske revolucije bb
Telefon:033/944-400
Faks: 033/944-500
Web adresa: www.ibu.edu.ba
2. Nabavka opreme u LOT- ovima kako slijedi :
LOT 1 : NABAVKA INFORMACIONE I KOMUNIKACIJSKE OPREME
LOT 2 : NABAVKA KNJIGA
Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:
LOT 1 : NABAVKA INFORMACIONE I KOMUNIKACIJSKE OPREME
1. Interaktivni panel – količina 3
2. Video konferencijsko rješenje – količina 3
3. Laptop – količina 3
4. Desktop računar sa monitorom – količina 3
5. Tablet sa olovkom i tastaturom – količina 6
6. Kamera za skeniranje dokumenata – količina 1
7. Printer velikog formata (ploter) – količina 1
8. Skener – količina 1
9. Laserski metar- količina 1
10. Ručni metar – količina 1
LOT 2 : NABAVKA KNJIGA
1. Knjige za Odsjek za Arhitekturu i Odsjek za Građevinu na Fakultetu za Inženjering i Prirodne nauke Internacionalnog Burch univerziteta
3. Način dostavljanja ponude: Putem pošte na adresu : INTERNACIONALNI BURČ UNIVERZITET, Francuske revolucije bb, 71210 Ilidža, sa naznakom projekta Erasmus + „Transforming Architectural and Civil Engineering Education towards a Sustainable Model“) pod brojem: 618883-EPP-1-2020-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP
Ponuđači mogu dostaviti ponudu za jedan lot ili oba lota. Za svaki lot se podnosi posebna ponuda. U ponudi unutar lota moraju biti ponuđene sve stavke na način kako je definisano obrascem za cijenu ponude i tehničklim specifikacijama (Obrazac za cijenu ponude sa tehničkim specifikacija dostupan na www.ibu.edu.ba).
4. Ponuda treba da sadrži:
4. Krajnji rok za dostavljanje zatvorenih ponuda (sa naznakom „NE OTVARATI“), uz naziv projekta Erasmus + „Transforming Architectural and Civil Engineering Education towards a Sustainable Model“ pod brojem: 618883-EPP-1-2020-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP, na adresu navedenu u paragrafu 2 je: 7 dana od dana objavljivanja poziva (28.9.2021).
Ponude dostavljene kasnije neće se uzimati u razmatranje.
5. Evaluacija i dodjela ugovora: Ugovor će se dodijeliti ekonomski najpovoljnijem ponuđaču pod uslovom da je ispunio zahitjevane tehničke specifikacije iz ovog poziva te dostavio traženu dokumentaciju. Ponude će biti evaluirane prema sljedećim kriterijima:
– Tehnička specifikacija (TC) 50 bodova
– Cijena ponude ( CP) 20 bodova
– Rok isporuke (RI) 15 bodova
– Garancijski rok na opremu (GI) 15 bodova
6. Plaćanje opreme će biti izvršeno na račun firme sa kojom je potpisan ugovor, 50 % avansno po potpisivanju ugovora, a 50 % nakon što se utvrdi da je sva oprema ispravno isporučena i instalirana. Rok za isporuku za LOT 1 je 45 dana , a rok za isporuku za LOT 2 60 dana od dana potpisivanja ugovora.
7. Ponuđač za isporuku robe i usluga zahtjevane ovim tenderom mora biti registrovan za navedene vrste djelatnosti što dokazuje podnošenjem rješenja o registraciji (može i kopija).
Za dodatne informacije možete se obratiti na :
Zerina Novalić
Tel.: 033/944-403
Email: [email protected]
Ajdin Mekić
Tel.: 033/944-443
Email: [email protected]
Prof. dr. Erna Husukić
Tel.: 033/944-409
Email: [email protected]